Monográfico EDUCACIÓN E PATRIMONIO

Monográfico EDUCACIÓN E PATRIMONIO

Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado

Vol. 22 Núm. 1 (2019): Patrimonio y Educación

Alex Ibañez-Etxeberria, Olaia Fontal e Ramón López Facal

A investigación en Educación Patrimonial é unha liña de investigación en proceso de forte consolidación. Un estudo de 2017 (Fontal e Ibáñez-Etxeberria), daba por superada a fase de emerxencia do tópic, e constataba o crecemento da mesma nos últimos 20 anos, a través da análise de indicadores de alto impacto tales como a defensa de tesis doutorais, a obtención de proxectos de I+D+i ministeriais (MICINN, MINECO) e a publicación de artigos en revistas en bases de datos relevantes e con índice de impacto relativo (WOS e Scopus). Tamén confirmaba a situación de liderazgo a nivel mundial da investigación española dentro do tópic Educación Patrimonial-Educaçao Patrimonial-Heritage Education, dentro dunha rede de intercambios en expansión.

Neste sentido, este monográfico, supón un paso máis na divulgación e internacionalización da investigación no binomio educación e patrimonio. Para iso contouse con equipos de investigación de 9 universidades e 5 países (España, Israel, Mexico, Polonia e Portugal), cuxo traballo debe axudar a xerar unha nova ola expansiva desta área de investigación no mundo académico.

A temática deste número monográfico, sempre relacionada coa educación e en especial a formación do profesorado, é variada, e vai dende a análise lexislativa, curricular ou bibliométrica, e as experiencias de aula, dixitais ou en entornos naturais, ata a presentación de ferramentas de investigación. O ámbito tamén é variado, dende o marco europeo ao traballo no entorno local, e presenta novidades significativas como é a abordaxe da xeomorfoloxía dende un punto de vista patrimonial ou a alfabetización visual-espacial.

Información recollida de:  https://revistas.um.es/reifop/issue/view/16941  Pincha para ver máis.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies