Imaginar, crear, saber ver: lo que podemos ganar (o perder) con la ley de Educación

As compañeiras de Red14 Olaia Fontal Merillas (Universidad de Valladolid), Dolores Álvarez Rodríguez (Universidad de Granada), Marián López Fernández Cao (Universidad Complutense de Madrid) da Plataforma #EducacionNoSinArtes, solicitan que se inclúa unha especialidade en Educación Plástica e Visual na Educación primaria. https://www.eldiario.es/opinion/tribuna-abierta/imaginar-crear-ver-ganar-perder-ley-educacion_129_6404706.html    

Novo artigo: Heritage education under evaluation: the usefulness, efficiency and effectiveness of heritage education programmes

Novo artigo na revista Humanities & Social Sciences Communications sobre a avaliación de programas de educación patrimonial: Castro-Calviño, L., Rodríguez-Medina, J. & López-Facal, R. Heritage education under evaluation: the usefulness, efficiency and effectiveness of heritage education programmes. Humanit Soc Sci Commun 7, 146 (2020). https://doi.org/10.1057/s41599-020-00639-z https://doi.org/10.1057/s41599-020-00639-z    

Novo nº da revista Educatio Siglo XXI

Xa está disponible o último número da revista Educatio Siglo XXI, o volume 38.3 – Novembro 2020-Febreiro 2021: “Las competencias comunicativa y digital en estudiantes de magisterio”. Todos os artigos e tambén as reseñas están dispoñibles en edición completa: https://revistas.um.es/educatio/

Progression and Pedagogy of Design: Contextualizing Design based Pedagogy in Teacher Education Programs

Acabamos de recibir a resolución favorable do proxecto Europeo Erasmus Plus “Progression and Pedagogy of Design: Contextualizing Design based Pedagogy in Teacher Education Programs”, no que participa a área de Didáctica das Ciencias Experimentais, e como IP en España, a nosa compañeira Blanca Puig. Parabéns para todo o GI RODA e moi especialmenete para Blanca polo seu … Ler máis